Gillend naar huis!? - Reisverslag uit Kānchipuram, India van Zoë Jaspers - WaarBenJij.nu Gillend naar huis!? - Reisverslag uit Kānchipuram, India van Zoë Jaspers - WaarBenJij.nu

Gillend naar huis!?

Door: Zoë

Blijf op de hoogte en volg Zoë

13 November 2014 | India, Kānchipuram

De reis naar India is begonnen. De vluchten zijn goed gegaan. Abu Dhabi airport was een tegenvaller waar we zo'n 7 uur moesten wachten. En wat doe je dan, SLAPEN. Het avontuur begon al toen we aankwamen op het vliegveld in Chennai. We werden opgehaald met de auto maar het regende! Toen dachten wij natuurlijk al waar zijn we aan begonnen?! Koeien op de weg en inhalen kan gewoon ook al zie je op 5 meter een auto aankomen.
Uiteindelijk zijn we heel aangekomen op de Kattaikkuttu school en kan het avontuur echt gaan beginnen. Dan moet ik natuurlijk nog wat zeggen over de kamer. We liggen zowat op de grond maar dat mag de pret niet drukken. De kamer is prima, we hebben alle spullen uitgepakt op één koffer na, want Maaike haar koffer is in Abu Dhabi achtergebleven. Douche en toilet zijn aanwezig alleen geen warm water.
Vandaag hebben we lekker uitgeslapen tot 11.00 uur en hebben daarna een rondleiding gehad door de school. We slapen in de school zelf en delen de verdieping met een andere vrijwilliger. Een jongen uit Zwitserland, hij geeft les, bewegingstherapie.
De kinderen zijn leuk en kwamen gelijk naar ons toe om te vragen wie we zijn. We hebben al meegedaan aan een les bewegingstherapie waarbij we spellen gingen doen als tikkertje.

We hebben al veel ideeën voor een aantal lessen welke wij zullen geven aan de kinderen en de vrijwilligers.
Het is bijna 19.00 uur en gaan zo eten, rijst. Dat eten we elke maaltijd dus ook 's ochtends, mmm lekker.

Voor nu houdt het op en schrijf ik van de week weer een ander verslag xxxxxxx

• 14 November 2014 - 19:41

Claudia Rook:

lieve Zoe,
    leuk verslag van de eerste dagen. Heeft Maaike haar koffer al terug. Ze was zo trots op haar grote , dikke , zware koffer....haha.
    Gelukkig mag je rijst eten, dat lust je graag. Hopelijk met een stukje kip er bij. Ik zie je verslagen met veel zin tegemoet. Zal ze zeker blijven volgen.
    Ik zal de anderen ook zeggen dat ze je hier kunnen volgen.

Doe de groetjes aan Maaike XXxx

• 16 November 2014 - 13:44

Dirk Jaspers:

Hoi Zoë ,

Lijkt leuk allemaal direct al een onderbroek kwijt en jij hebt er toch wel drie bij je, ach moet kunnen als jullie dezelfde maat hebben haha anders stuur ik er wel 1 op. Hier is het weer niet best op dit moment. Blijf lekker schrijven, leuk om je te volgen! Groetjes!